Minua ei saisi päästää yksin kauppaan, josta löytyy kirjoja. Se on kuin pullo alkoholistille ;o) Mies hyppii taas riemusta kuullessaan minun ostaneen kolme kirjaa, tarkoitus oli käydä vain ostamassa ruokaa. Mutta jos nenän edessä seisoo kyltti, ALE ja kirjat maksavat vain muutaman euron, mitä voin tehdä. En ainakaan jätä kolmea kiinnostavaa kirjaa sinne..

Tämän päivän saalis:
  • Rauli Mäkelä, Irti tulehduskierteestä, apua lasten infektioihin ja allergioihin.
  • Charles Chaplin, Oma elämänkertani
  • Satu Koskimies, Juha Virkkunen (toim.), Tämän runon haluaisin kuulla 3
No, rahathan ovat yhteisiä. Meillä ei ole minun ja sinun rahoja. Silti tunnen syyllisyyttä ostaessani itselleni jotain, elän miehen rahoilla. Josta päästään siihen, että se aiheuttaa tasaisin väliajoin riitaa. Mies vitsailee hänen rahoistaan ja minä suutun, koska tahtoisin tuoda oman osani tienesteistä, mutta hoidan yhteisiä lapsiamme kotona. Mies ei ymmärrä, että tuo on kova paikka minulle hyväksyä. Eilen viimeksi. No, silloin suhteemme alkuaikoina minä kävin töissä ja mies opiskeli, minä kustansin kaiken. Eli kumpikin vuorollaan..

Elohopea tuli taas alushoususilleen viereen seisomaan, vaatteet ovat kuulemma pyykkikorissa (=lelulaatikossa huoneessaan). Pitäisi kai olla kiitollinen, että tuolla on edes alushousut jalassaan..