Edelleen huolestuttaa tuo mahdollinen home-juttu, kts. edellinen postaus, mutta silti tilastoihini kurkatessa sain nauraa makeasti. Lista oli piiiitkä, mutta tässä parhaat palat. Minähän viimeksi taisin kaipailla niitä outoja hakusanoja..
  • lihavan tytön kanssa, en kai tahdo edes tietää, mitä tällä on haettu.
  • pippeli, tästä on tullut kirjoitettua paljon, kiitos Elohopean.
  • krapulan poisto. Minulla ei ole koskaan krapulaa, miksi krapulan poistoakaan..?
  • positiivinen elämä. Onkohan minulla positiivinen elämä. Tai edes positiivista otetta elämään..?
  • mikä on ronin äidin nimi?   Tämä oli yksi parhaimmista..=D
  • juha pihkala seksi. Juha Pihkala tulee Johdatus dogmatiikkaan-kirjan mainitsemisesta täällä. Mutta tuo seksi siinä yhteydessä...?
  • missä olen syksyllä 2006 opiskelemassa Ei kai löytänyt vastausta tähän. Itse en ole opiskelemassa missään...
  • peppureikä, tiedän, että olen kirjoittanut kyllä tästä, kiitos taas kerran Elohopean. Mutta joku haki tällä..
  • ihana pippeli. Näillä sanoin olen tainnut kirjoittaa myös. Kiitos edelleen Elohopean..
  • miehen vain pippeli   TÄmä menee taas jo yli ymmärryksen. En myönnä mitään..
  • viime jackson salatut elämät Enkä tajua myöskään miten näillä hakusanoilla on löydetty juuri tänne..
  • herkku peppureikä Tämän osalta blogini taisi olla pettymys. Ei tainnut löytyä sitä mitä etsi.
  • perheen äidin tissit  Tämän perheen äidillä on tissit :)

Piristyihän se päiväkin tässä :)