Tarina

* Nimesi (2. nimesi ja lähimmän naapurisi sukunimi)
* Asuinpaikkasi (kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla)
* Ikäsi (lisää oikeaan ikääsi lohjenneiden sormikynsiesi lukumäärä)
* Ammattisi (naiskäyttäjä kirjoittaa äitinsä ammatin, mieskäyttäjä isänsä)
* Harrastuksesi (harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa/sietää)
* Lapsiesi lukumäärä (montako hiusta lähtee päästäsi, kun vedät)
* Hiustenvärisi (tämän hetkinen paidanväri)
* Silmienvärisi (tämän hetkinen housujen väri)
* Musiikkimakusi (genre, jota et siedä)
* Lempiartistisi (tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi)
* Itseäsi parhaiten kuvaava adjektiivi (se adjektiivi, mikä lukee ensimmäisenä, kun kirjoitat googleen 2. nimesi ja "adjektiivi")

Ja se tarina sitten:

Olen Hannele Kaarakainen Vantaalta. Ikää minulla on 23 vuotta. Ammatiltani olen lähihoitaja ja harrastan  suunnistusta ja jääkiekkoa. Minulla on kolme lasta. Hiukseni ovat punaiset ja silmäni täysin mustat (syyn jätän pimentoon..). Musiikkityyleistä eniten omaani on hiphop, lempiartistini on Rebecca St. James. Minua itseäni kuvaa parhaiten adjektiivi henkilökohtainen.

[Via]