Meemi via Kaupungin varjot

10 vuotta sitten minä...
1. Olin vasta ensimmäistä vuotta yläasteella
2. Asuin vielä Keravalla
3. Elin sitä ihanankamalaa teini-ikää ;o)

5 vuotta sitten minä...
1. Opiskelin lukiossa
2. Tulin täysi-ikäiseksi
3. Vain haaveilin kunnon parisuhteesta

3 vuotta sitten minä...
1. Olin kamalan työpaikan takia melko lähellä burn outia..
2. Aloin opiskelemaan tradenomiksi
3. Olin jo onnellisesti tuon ukkokullan kanssa yhdessä

1 vuosi sitten minä...
1. Olin onnellinen 7 kk ikäisen pojan äiti
2. Muutin nykyiseen asuntoomme
3. Podin taas kerran vauvakuumetta

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. Olen käyttänyt aktiivisesti kestovaippoja
2. Olen haaveillut omasta talosta
3. Olen ollut onnellisesti raskaansa ;o)

Eilen minä...
1. Kävin Porvoossa karkkiostoksilla =D
2. Kuulin neuvolassa pikkuisen sydänäänet taas kerran
3. Söin suklaata

Tänään minä...
1. Nukun toivottavasti päiväunet
2. Lähden ulkoilemaan pojan kanssa päiväunien jälkeen
3. Teen ruokaa

Huomenna minä...
1. Menen hammaslääkäriin
2. Ulkoilen pojan kanssa
3. Menen toivottavasti nukkumaan ajoissa..