Minin uudet mitat siis 8045 g ja 71 cm. Pikkuinenhan tuo on ja painon kanssa menee omilla käyrillään, mutta kasvaa ihan mukavasti ja minä en ole huolissani. Kaikki lapset nyt vain eivät menee neuvolan käyrien mukaan ja piste.

Neuvolakäynti itseasiassa meni tosi mukavasti. Pakkasin pojat tupliin kahden aikoihin ja lähdin kävelemään ja sain kuin sainkin molemmat nukahtamaan melkoisen nopeasti ja käppäilinkin ulkosalla tunnin verran ennen neuvolaa. Elohopea ei halunnut vaippaa päällensä ulos lähtiessä, enkä minä sitä nyt väkisinkään toiselle laita. Kuivana pysyttiin koko reissu (neuvolassa tottakai käytiin potalla..). Ehkä se on vain äidille vaikea uskoa, että kutakuinkin kuivia ollaan.

Ei ollut onneksi se meidän vakioterkkari tuolla. Olin siis nostellut piikkejäni pystyyn ihan turhaa. Tuo terkkari jutteli vaikka kuinka, kyseli tosi paljon kestovaipoista, omista tulevaisuudensuunnitelmistani, ja kyseli, että ollaanko vielä täysimetyksellä. Siinä vaiheessa katsoin kyllä silmät suurina..hitsivie, eikö ne kaikki täällä yrittäkkään tuputtaa kiinteitä 3kk ikäisestä lähtien?

Ihailipa ne vielä kuinka rauhallinen tuo Mini siellä oli. Istui vain äidin sylissä ja antoi lääkärin tehdä itselleen mitä vain. Joo, olisi niin rauhallinen kotonakin =D Tänään kun olen tuon kaivanut sen muutaman kerran pois sängyn alta. Ensin kyllä vähän ihmettelin, että olen kotona onnistunut kadottamaan lapseni..